Zoeken
CMS ontzorgt partner STREMA®, de bekende producent van geavanceerde palletwikkelaars
De samenwerking tussen CMS en STREMA® is ontstaan in 2017. Sindsdien verricht CMS het onderhoud aan de STREMA palletwikkelaars. Ook in 2024 blijft dit zo, maar pakt CMS dit volledig zelfstandig op. Zonder enige tussenkomst van STREMA. Toine Cuijten, directeur van CMS: “Voor iedere klant in de Benelux die hulp behoeft, zijn wij het aanspreekpunt. Daarnaast doen we ook vrijwel alle installaties in de Benelux.”
CMS als dé Nederlandse servicepartner in de Benelux
STREMA heeft CMS als Nederlandse servicepartner aangehaakt om snelle en adequate service te kunnen verlenen in de Benelux. CMS verzorgt al jaren de technische ondersteuning voor STREMA in de Benelux. Met mechanische-, elektrotechnische- en programma technische kennis in huis, is CMS bij uitstek geschikt om de STREMA ontwikkelaars te installeren en te onderhouden. Een aantal van onze CMS engineers zijn bovendien door STREMA getraind op de specifieke producten.
Laurens van Kuijk, Project Teamlead bij CMS: “Door het stokje volledig over te nemen van STREMA, professionaliseert CMS de service voor STREMA. We ontzorgen ze hier volledig in. Kortere lijnen is het grote voordeel. We kunnen de service veel directer uitvoeren omdat we vanaf nu in rechtstreeks contact staan met hun klanten.”
Zekerheid en professionaliteit
Het partnership geeft klanten dus meer zekerheid en een nog beter bereik voor servicevragen. Zo heeft CMS de meest gangbare onderdelen altijd op voorraad, waardoor onderhoud aan de machines snel en adequaat kan plaatsvinden. Laurens: “Ook doordat we steeds meer artikelen zelf op voorraad hebben bij CMS, kunnen we sneller schakelen als dat nodig is.”
Toine vult aan: “We zitten boven op de bal. Opdrachtgevers kunnen we nu echt veel professioneler ontzorgen. Dat gaat verder dan goede bereikbaarheid en actuele voorraden. We hebben dankzij STREMA de beschikbaarheid over de gehele onderhoudsrelatie met de klant. Dat betekent dat we alles goed vastleggen en daardoor ook de kennis over de onderhoudsgeschiedenis opbouwen. Dit geeft bijvoorbeeld veel meer inzicht in welke onderdelen repetitief vervangen worden. Zo bouwen we een stukje historie op, waar elke individuele klant profijt van heeft.”